2015. augusztus 24., hétfő

Díj 1# - Avagy a blog megkapta az első díját *-*

Hálás köszönet a díjért Nikolette-nek, a Evolution írójának 

Szabályok

  1. Írd le, hogy kitől kaptad
  2. Írj magadról 10 dolgot
  3. Válaszolj 10 kérdésre
  4. Tegyél fel 10 kérdést
  5. Küld tovább 10 embernek

10 dolog rólam
  1. Imádom az elborult, durva, rideg és sokkoló dolgokat
  2. Nem szeretem a fluff sztorikat 
  3. Nem látom értelmét annak, hogy a magamról tíz dolgot írjak
  4. Jelenleg éppen arra gondolok, vajon most mit írjak
  5. Éppen az ágyamon ülök, és pötyögök a lap-top billentyűzetén. Ugye milyen érdekfeszítő?
  6. Amilyen gyorsan csak lehet, be akarom szerezni J. R. Johansson - Álmatlanság c. könyvét
  7. Gyűlölök pdf könyveket olvasni 
  8. Póthajam van - és imádom ^^ 
  9. Ki kéne fújni az orrom
  10. Fázik a lábam, mert egy rövid, H&M-es, pamut nadrág van rajtam. Valószínűleg nemsokára betakarózok. 

Válaszaim Nikolette kérdéseire
  1. Ha lehetne három kívánságod, mi lenne az? VIGYÁZZAT, SABLON VESZÉLY! - Szóval, az első: a családomból mindenki érje el a céljait; második: mindenki, akit szeretek, legyen egészséges és üde; harmadik: essen le előttem egy halállista, amibe ha beleírom valakinek a nevét, az meghal 3:) 
  2. Macska vagy kutya? Kecske. 
  3. Mit tennél, ha a szüleid elő állnának azzal, hogy örökbe fogadtak és nem ők az igazi szüleid? Nem nagyon izgatna. Kit érdekel, ki hozott a világra? Ők neveltek fel, ergo az én szüleim így-vagy úgy. 
  4. Mi a fontosabb számodra? Karrier és utazás vagy család és szerelem? Valahol a karrier és az utazás között ingadozok. 
  5. Mi az álmod? Milliárdos, világhírű íróvá és pszichológussá válni, és egyben megírni 40+ könyvet. 
  6. Szeretsz olvasni? Szeretek, de mikor valami olyat nyomnak a kezembe, ami nem tetszik, akkor a pokolba kívánom az egészet. 
  7. Sportolsz valamit? Kondizok. 
  8. Mi a kedvenc színed? Kecske. 
  9. Melyik városba szeretnél eljutni? Miért? Ez egy nehéz kérdés, mivel én nem egy, hanem több városba is elszeretnék jutni mindenáron. Köztük: London (ahol apukámnak köszönhetően le is fogok telepedni), Párizs, Velence, Milánó, Róma, Moszkva, Csernobil - főként ide, de ha ide nem is lehet, akkor legalább Pripjaty-ba, illetve Tokió. Hogy miért? Fogalmam sincs. Egyszerűen csak fent vannak a bakancslistámon, szóval kötelező eljutni ide. 
  10. Mi ihlette meg a történeted? Hmm... nem tudom melyikre irányul a kérdés, így vegyük példának az Azt ígérted...-et. Sehonnan. Akármilyen hihetetlen is, én nem kimondottan szeretem az ilyen történeteket. Viszont kötelező volt írnom egyet, mivel a gyakorló fázisba ez is beletartozik.

10 kérdésem
  1. Mit tennél, ha varjú lennél és egész nap kárognál? (Imádom a varjúkat ^^) 
  2. Az alábbi stílusok közül melyikek illenek rád: swag, hipster, punk, rocker, emo avagy az átlagos lány? 
  3. Ha írnod kéne magadról egy regényt, akkor az miről szólna? Melyik fontosabb eseményt ragadnád ki az életedből, és írnád meg? 
  4. Álmaid férfija/nője hogyan néz ki? (Ne egy hírességet hozz fel!) 
  5. Vajon milyen lehet a te őrangyalod? Hogyan néz ki? Milyen ruhát visel? Milyen a személyisége? Férfi-e vagy nő? Hogyan viszonyul hozzád?
  6. Képzeld el, hogy egész életedben nem talál rád az őszinte szerelem, ám egy nap eléd állít egy csúnya, erősen túlsúlyos, nem éppen álompasi/álomnő jellegű fiú/lány, és szerelmet vall neked tiszta szívéből. Mi lenne? Viszonoznád az érzéseit, vagy hagynád a búba? Vagy inkább élnél egyedül örökké? 
  7. Megint csak képzeld el: egészen eddig biztos voltál a nemi identitásodban, ám egy váratlanul felbukkanó lány/fiú teljesen felkavarja az érzelmeidet. Olyan erős szerelmet érzel iránta, mint még soha senki iránt. Mi lenne? Elfogadnád a dolgot, vagy harcolnál ellene? Bevallanád a lánynak/fiúnak az érzéseidet, vagy elhallgatnád? Szólnál a szüleidnek? Vajon ők mit szólnának? 
  8. Meglovagolnál-e egy kecskét? (Random kérdés xd) 
  9. Az alábbiak közül hol élnél a legszívesebben, és miért? Manhattan (NewYork), New Orleans, Dallas, egy japán kisváros, egy angol kisváros, egy francia kisváros, egy amcsi kisváros 
  10. Mi a véleményed az illuminatiról? (Amúgy 10x10=100 - mivel tíz kérdés, tíz válasz; 100x6=600 - mivel a kérdés szó hat betűből áll, és jelenleg én kérdéseket teszek fel; 10+1=11 - azért +1, mert egyetlen egy díjam van eddig; 11x6=66; 600+66=666 ILLUMINATI *----*)

Akiknek elküldöm
  1. Az én drága Mirandámnak, hogy ne szomorkodjon ott üresen az a "díjak" oldal
  2. M. Ginnek, aki jó versenytársam volt a szavazáson és egyben a kedvenc kritikusom
  3. Szabó Veronikának, a kedvenc designeremnek -és egyben a legjobb trailerkészítőnek, illetve írótársának, Hedvig Trisnek, akivel együtt vezetik az Árnyhad c. fantasztikus sci-fi blogot
  4. A csodálatos Németh Barbinak, akinek ugyan nem olvasom a blogját, de még a mai napig hálás vagyok a sok támogatásáért a Dorothy Blog Award idején. 
  5. Zsanának, aki most készül megírni egy elragadóan fantasztikus történetet
  6. Rosalya Payne-nek, aki bebizonyította, igenis lehet írni tisztességes Harry S. ff-eket is. 
  7. Brooklyn Lovegodnak, akinek ugyan megint csak nem olvasom a blogját, de tudom, rendkívül szépen ír, és emellett egy elég komoly alaptörténettel rendelkező blogot vezet. 
  8. Karolinának, Esthernek és Molly Schmidtnek akik már ki tudja milyen régóta olvassák a zagyvaságaimat.

13 megjegyzés:

  1. Szia, Dorothy!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat!:)

    VálaszTörlés
  2. Fú, szia! :)
    Én az ilyeneket nem tudom két szóval megköszönni, szóval ez talán picit hosszabb lesz :')
    Először is, reggel felkeltem, ránéztem a blogra, a statisztikárá, és láttam, hogy páran a Mesecukrászdáról átmentek az én blogomra. Hát, fogalmam sem volt, mégis miért vagy hogyan találták meg pont innen az én blogom, de akkor megláttam, hogy díjat kaptál :') gratulálok érte! :)
    Gyorsan átolvastam mindent, leértem a bejegyzés aljára, és kicsit meghökkentem, mikor az én nevem is szerepelt a többi híres és remek blog között :) hát, na, egy Harry Styles fanfic bloggal mégis mit vár az ember? :D
    Ezzel csak arra célzok, hogy számomra felfoghatatlan ez az egész, és talán ez az első olyan díjam, aminek a kelleténél ezerszer jobban örültem :)

    Szóval, nagyon szépen köszönöm! :)

    Puszil: Rosa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De édes vagy :D
      Az igazság az, hogy szerintem 1D/Harry S. ff kategóriában a legnehezebb úgymond "nagyot" alkotni, hisz elég nagy szintű diszkrimináció éri az ilyen történeteket. Mégis neked sikerült, és ez nem csak egy, hanem millió díjat is megérne - és ezt úgy mondom, hogy egyáltalán nem kedvelem az 1D-t.

      Törlés
  3. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat! :)xx
    M.

    VálaszTörlés
  4. Drága Dorothy! :)
    Nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat. Megtisztelő :)

    VálaszTörlés
  5. Drága Dorothy!
    Nagyon, de nagyon szépen köszönöm a díjat. Megleptél vele. Bár a tegnapi napom is boldogsággal telt, és Neked hála a napom is így indult. :D
    Személy szerint nagyon élvezem olvasni a "zagyvaságaidat". Eszméletlenül tehetséges írónak tartalak. *-*
    Millió puszi!

    VálaszTörlés
  6. Hát ettől meg nekem lett boldogságos estém (ami fura, mert most néztem meg a fűrészt - szóval szerintem te egy varázsló vagy, mert tényleg eléggé lehangolt ez a film, most mégis boldog vagyok :D).
    Örülök, hogy az olvasóim közt vagy, és úgy gondoltam, mint olvasóm, te is igazán megérdemelsz egy díjat. :)

    VálaszTörlés
  7. Drága Dorothy!
    Kezdő blog író lévén új még nekem ez a helyzet. Nagyon köszönöm neked, hogy kaptam egy díjat. Sajnos, csak mai nap vettem észre, hogy hagytál nekem egy üzenetet.
    Nagyon remélem, hogy nem hagyod abba egyhamar az írást. Bűn lenne veszni hagyni egy ilyen tehetséget, mint amilyen te (is) vagy. :)

    Ölel és puszil: Esther

    VálaszTörlés

Layout by Breath